Azra skriver inlägg

Ett snabbt inlägg från min sida.
Precis som Malin skrev i inlägget före, så har jag bestämt för att "ta paus" från skrivandet. När det känns motigt och man har ingen inspiration, då är det inte roligt längre. Studentskrivningarna börjar på fredag, vilket innebär plugga, plugga och plugga. Sedan börjar jag arbeta, och läsa till inträdesprovet till skolan jag ska söka till.
Blir jag stressad blir allting som jag gör halvhjärtat. När jag skriver, vill jag göra det helhjärtat och med mycket motivation. Jag brukar oftast klara av många saker på en gång, men ibland blir det bara för mycket, och jag tvingas prioritera. Därför har det varit en så trög uppdatering.
Kanske jag någon gång hoppar tillbaka, för jag vet ju allt om storyn och vi har det, precis som Malin skrev, redan utfunderat. Jag litar helt och fullt på att Malin kommer att göra ett bra jobb, men visst kommer jag att ha mina synpunkter. (Nadine är ju "min" karaktär ;D)

Hoppas ni alla har det bra och fortsätter följa storyn. Era synpunkter och kommentarer behövs och uppskattas väldigt mycket!

Många hälsningar

Azra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0